DOTACJE NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - PROJEKT pt. CZAS DLA SUPERWOMEN.
ZAKOŃCZENIE REALIZACJI PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Informujemy, iż z dniem 30.06.2018 r. zakończyliśmy realizację projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego przez ARR MARR S.A. w ramach Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
ZASADY ROZLICZANIA DOTACJI INWESTYCYJNEJ ORAZ FINANSOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO - II TURA - WAŻNE INFORMACJE
Uczestnik projektu (Beneficjent Pomocy) zobowiązany jest do wydatkowania wsparcia finansowego z najwyższym stopniem staranności oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz postanowieniami podpisanej Umowy wsparcia finansowego i pomostowego.
Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym w biznes planie są możliwe jedynie na podstawie § 7 Umowy wsparcia finansowego i pomostowego.
1. Wszelkie zmiany Umowy, wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5.
2. Beneficjent pomocy może wystąpić do Beneficjenta z pisemnym wnioskiem o zmianę biznes planu, w szczególności w zakresie zestawienia towarów lub usług przewidywanych do zakupienia, ich parametrów technicznych i/lub jakościowych oraz wartości jednostkowych.
3. Beneficjent w ciągu 15 dni od otrzymania wniosku Beneficjenta pomocy informuje go pisemnie o decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wnioskowanych zmian.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2, wymagają sporządzania aneksu do niniejszej Umowy, pod rygorem nieważności.
5. Zmiany dotyczące przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami wydatków ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym wydatkowania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dopuszczalne są do wysokości 10% wartości pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego, z której przesuwane są środki jak i do 10% wartości pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego, do której przesuwane są środki. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie wymagają akceptacji Beneficjenta i sporządzania aneksu do Umowy o udzielnie wsparcia finansowego. Beneficjent pomocy zobowiązany jest jedynie do poinformowania Beneficjenta w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem tych zmian przy składaniu rozliczenia poniesionych wydatków, o którym mowa w §4, ust 4, pkt. 2.
Przypominamy również ze Uczestnicy Projektu (Beneficjenci Pomocy) są zobowiązani do dostarczenie do 20-tego każdego m-ca przez okres 12 m-cy prowadzenia działalności deklaracji ZUS DRA wraz z potwierdzeniem opłacenia składek.
TERMIN PODPISYWANIA UMÓW DLA II TURY UCZESTNIKÓW PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Osoby REKOMENDOWANE DO PRZYZNANIA WSPARCIA FINANSOWEGO - prosimy o zakładanie działalności gospodarczej od dnia opublikowania niniejszej informacji ze wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako 25 października 2017 r., i niezwłoczne dostarczenie niżej wymienionych dokumentów celem przygotowania i podpisania umowy wsparcia.
Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie, prosimy dostarczyć nie później niż do 19 października 2017 do godz. 12:00.
Niedostarczenie dokumentów w wyznaczonym terminie spowoduje podpisanie umowy z kolejną osobą znajdującą się na liście rezerwowej.
Wykaz dokumentów:
1. Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jako datę planowanego rozpoczęcia działalności należy podać 25 października 2017 r.,
2. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie Beneficjent pomocy w ZUS – jedyny dokument, który beneficjent składa w dniu podpisania umowy,
3. Kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie jako podatnika VAT (jeśli dotyczy),
4. Dokument zawierający numer rachunku bankowego założonego dla działalności gospodarczej założonej przez uczestnika projektu - Umowa rachunku bankowego,
5. Oświadczenie o kwalifikowalności VAT, wg. załączonego wzoru
Oświadczenie - plik do pobrania
6. Kopie dowodów osobistych współmałżonków - w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność. W przypadku posiadania nowych dowodów osobistych prosimy o podanie informacji dotyczącej miejsca zamieszkania współmałżonka,
7. Dokumenty dotyczące poręczyciela
- Kopia dokumentu tożsamości poręczyciela i współmałżonka (jeśli dotyczy) w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność
- Zaświadczenie o dochodach – z zakładu pracy, decyzja o wysokości renty/emerytury wraz z ostatnim odcinkiem/przelewem
- Kwestionariusz osobowy poręczyciela i współmałżonka wg. załączonego wzoru
Kwestionariusz - plik do pobrania
Godzinę podpisania umowy wskażemy każdemu Beneficjentowi indywidualnie.
Do podpisania umowy i weksla konieczna jest obecność:
· beneficjenta wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy – w przypadku rozdzielności majątkowej – prosimy dostarczyć akt ustanawiający rozdzielność majątkową),
· poręczyciela wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy).
OSTATECZNE WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - II TURA PO PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ
Niniejszym prezentujemy OSTATECZNĄ listę rankingową biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości po zakończonej procedurze odwoławczej.
Zbiorcza lista rankingowa biznes planów
Ostateczna lista rankingowa biznes planów - plik do pobrania
WAŻNA INFORMACJA DLA UCZESTNICZEK PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - II TURA
Uprzejmie informujemy , aby Uczestniczki Projektu „CZAS DLA SUPERWOMAN.” rekomendowane do przyznania wsparcia -nie dokonywały wpisu do CEIDG. Termin uruchomienia działalności gospodarczej zostanie Państwu wskazany oddzielnym komunikatem.
WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - II TURA
Niniejszym prezentujemy wstępną listę rankingową biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Zbiorcza lista rankingowa biznes planów
Lista - plik do pobrania
PROCEDURA ODWOŁAWCZA
Pragniemy przypomnieć, iż zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie „Czas dla Superwoman.” Uczestnik projektu, którego biznes plan został odrzucony na etapie oceny merytorycznej (oceniony negatywnie lub oceniony pozytywnie, ale nie rekomendowany do dofinansowania) ma możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu. Wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu nie może składać uczestnik projektu, któremu została przyznana mniejsza niż wnioskowana kwota wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości.
Procedura odwoławcza od oceny biznes planów szczegółowo opisana jest w § 6 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Pełna treść regulaminu oraz wzór wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu - dostępne na stronie projektu.
Wnioski o ponowną ocenę biznes planu można składać w terminie do 11 września 2017 r. w godzinach od 8:00 do 15:00 (decyduje data wpływu), osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. Ul. Chopina 18 ; 39-300 Mielec.
INFORMACJA O ZAKOŃCZONEJ OCENIE FORMALNEJ BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU „ CZAS DLA SUPERWOMAN.” – II TURA
Niniejszym przedstawiamy wyniki– oceny formalnej złożonych przez Uczestników Projektu „Czas dla Superwoman.” biznesplanów. - II tura
Lista zbiorcza z oceny formalnej złożonych biznesplanów
Lista - plik do pobrania
Łącznie wpłynęło 44 biznesplany. W wyniku przeprowadzonej oceny formalnej 2 zostały ocenione negatywnie. Do dalszej oceny merytorycznej zostało przekazanych 42 szt. biznes planów.
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/22/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenie indywidualnego doradztwa specjalistycznego w prowadzeniu działalności gospodarczej w ramach projektu pt. „Czas dla Superwoman.” realizowanego w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 dla 75 podmiotów gospodarczych w wymiarze łącznym 375 godzin.
Została wybrana oferta złożona przez:
AzKo Consulting Anna Dragan – Al. Niepodległości 4/23 ; 39-300 Mielec
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 16-08-2017.
TERMIN SKŁADANIA BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - II TURA
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż termin składania biznes planów w ramach projektu „CZAS DLA SUPERWOMAN.” – II tura został wyznaczony w dniach
7-21 sierpnia 2017 r. Przed złożeniem biznes planu każdy Uczestnik Projektu zobowiązany jest do wykorzystania 5 godzin doradztwa biznesowego wg zaplanowanego harmonogramu.
Biznes plany należy składać osobiście w Biurze Projektu (Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A ul. Chopina 18, 39-300 Mielec), w godzinach od 7:00 do 16:00 lub za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec. W przypadku złożenia biznes planu za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data wpływu biznes planu do MARR S.A.
Wymagania formalne dotyczące przygotowywania i składania biznes planów:
1) Biznes plan powinien być przygotowany na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
załącznik nr 1- plik do pobrania
2) Biznes plan powinien być wydrukiem jego elektronicznej wersji,
3) Biznes plan powinien być napisany w języku polskim,
4) Wszystkie pola biznes planu powinny być wypełnione. W miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać „nie dotyczy”, a polach liczbowych należy wpisać wartość „0”,
5) Biznes plan wraz załącznikami powinien być złożony w dwóch egzemplarzach,
6) Biznes plan powinien być parafowany na każdej stronie oraz podpisany czytelnie w wyznaczonych miejscach,
7) Do biznes planu powinny zostać dołączone wszystkie załączniki wymienione na końcu biznes planu, tj.:
a) Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis stanowiącym załącznik nr 4 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
załącznik nr 4- plik do pobrania
b) Kopie zaświadczeń o wysokości otrzymanej pomocy de minimis - jeśli dotyczy
c) Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1543) - stanowiącym załącznik nr 5 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
załącznik nr 5- plik do pobrania
d) Dokument upoważniający uczestnika projektu do rejestracji działalności gospodarczej pod adresem wskazanym w biznes planie jako główne miejsce wykonywania działalności gospodarczej
e) Dokumenty uzasadniające ceny maszyn, urządzeń, oprogramowania, towarów, prac remontowych planowanych do sfinansowania ze środków dotacji inwestycyjnej (np. oferty, wydruki ze stron internetowych, faktury pro forma, kosztorys prac remontowych)
f) Inne dokumenty np. potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie, nawiązane porozumienia o współpracy, listy intencyjne, portfolio itp.
g) Elektroniczna wersja biznes planu na nośniku CD/DVD (plik w formacie doc lub docx)
8) Załączniki będące kopiami dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu (stwierdzenie ”potwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz datą i podpisem uczestnika projektu),
9) Biznes plan wraz z załącznikami powinien być trwale spięty (preferowany skoroszyt z perforacją).
ZAPYTANIE OFERTOWE ZP/ZOD/22/17 - PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNEGO DORADZTWA SPECJALISTYCZNEGO
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia indywidualnego doradztwa specjalistycznego dla podmiotów gospodarczych założonych w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 10 sierpnia 2017 r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
WAŻNA INFORMACJA DLA UCZESTNICZEK PROJEKTU CZAS DLA SUPERWOMAN. - II TURA
Poniżej zamieszczamy aktualny wzór regulaminu i biznes planu obowiązujacy w projekcie Czas dla Superwoman - II Tura. Zmiana dotyczy tylko i wyłącznie udzielania wsparcia pomostowego. Łączna wysokość wsparcia pomostowego – 12 000 PLN nie ulega zmianie natomiast technicznie będzie ono wypłacane przez 8–cy w wysokości 1500 zł . Zmiana ta wynika z konieczności zakończenia realizacji projektu- wydatkowaniem środków z dniem 30.06.2018 r.i została wprowadzona zgodnie z decyzją Instytucji Pośredniczącej WUP-Rzeszów.
ZASADY ROZLICZANIA DOTACJI INWESTYCYJNEJ ORAZ FINANSOWEGO WSPARCIA POMOSTOWEGO - WAŻNE INFORMACJE
Uczestnik projektu (Beneficjent Pomocy) zobowiązany jest do wydatkowania wsparcia finansowego z najwyższym stopniem staranności oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz postanowieniami podpisanej Umowy wsparcia finansowego i pomostowego.
Zmiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym w biznes planie są możliwe jedynie na podstawie § 7 Umowy wsparcia finansowego i pomostowego.
1. Wszelkie zmiany Umowy, wymagają aneksu w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 5.
2. Beneficjent pomocy może wystąpić do Beneficjenta z pisemnym wnioskiem o zmianę biznes planu, w szczególności w zakresie zestawienia towarów lub usług przewidywanych do zakupienia, ich parametrów technicznych i/lub jakościowych oraz wartości jednostkowych.
3. Beneficjent w ciągu 15 dni od otrzymania wniosku Beneficjenta pomocy informuje go pisemnie o decyzji dotyczącej zatwierdzenia lub odrzucenia wnioskowanych zmian.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2, wymagają sporządzania aneksu do niniejszej Umowy, pod rygorem nieważności.
5. Zmiany dotyczące przesunięć pomiędzy poszczególnymi pozycjami wydatków ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym wydatkowania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości, dopuszczalne są do wysokości 10% wartości pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego, z której przesuwane są środki jak i do 10% wartości pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego, do której przesuwane są środki. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim nie wymagają akceptacji Beneficjenta i sporządzania aneksu do Umowy o udzielnie wsparcia finansowego. Beneficjent pomocy zobowiązany jest jedynie do poinformowania Beneficjenta w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem tych zmian przy składaniu rozliczenia poniesionych wydatków, o którym mowa w §4, ust 4, pkt. 2.
Przypominamy również ze Uczestnicy Projektu (Beneficjenci Pomocy) są zobowiązani do dostarczenie do 20-tego każdego m-ca przez okres 12 m-cy prowadzenia działalności deklaracji ZUS DRA wraz z potwierdzeniem opłacenia składek.
INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE „ CZAS DLA SUPERWOMAN.” – II Tura - TERMIN SZKOLENIA
Uprzejmie informujemy, iż szkolenia z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” Dla II Tury będą realizowane w terminie: 18-21 lipca 2017 r w:
· Mielcu w Inkubatorze Nowych Technologii IN-TECH I – ul. Wojska Polskiego 9, 39-300 Mielec sala 207 II piętro (sala 207 A, sala 207 B,) Grupa I i II
· Jaśle ul. Czackiego 17 w sali Spółdzielni Rzemieślniczej Rzemiosł Różnych – grupa III
Przypominamy, iż uczestnictwo w powyższym szkoleniu jest obowiązkowe, aby móc ubiegać się o przewidziane w projekcie wsparcie finansowe (dotacja inwestycyjna i wsparcie pomostowe) na założenie działalności gospodarczej.
Szczegółowy podział uczestników na grupy szkoleniowe oraz numery sal znajduje się poniżej
Termin szkolenia 18-21 lipca 2017 r Grupy Szkoleniowy I, II, III - plik do pobrania
Jednocześnie informujemy, iż materiały szkoleniowe niezbędne na zajęciach szkoleniowych są już dostępne i możliwe do pobrania.
Materiały szkoleniowe - plik do pobrania
HARMONOGRAM DORADZTWA BIZNESOWEGO W RAMACH PROJEKTU PT. „CZAS DLA SUPERWOMAN.” – TURA II
Poniżej przedstawiamy harmonogram doradztwa biznesowego dla uczestników projektu „Czas dla Superwoman.”. Informujemy iż spotkania z doradcami biznesowymi rozpoczną się w dniu 24 lipca 2017 r. i zakończą się w dniu 2 sierpnia 2017 r. Szczegółowe godziny oraz miejsca pierwszego 2-godzinnego spotkania z doradcami biznesowymi znajdują się poniżej.
Jednocześnie informujemy, iż kolejne spotkania w zakresie indywidualnego doradztwa biznesowego będą ustalane z bezpośrednio z doradcą podczas pierwszego zaplanowanego spotkania. Każdy Uczestnik Projektu przed złożeniem biznes planu zobowiązany jest do wykorzystania 5 h indywidualnego doradztwa biznesowego.
Harmonogram doradztwa biznesowego - plik do pobrania
WYNIK POSTĘPOWANIA – ZP/ZOD/19/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę polegająca na przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków (usługa cateringowa) dla 45 uczestników szkoleń w ramach projektu pt. „Czas dla Superwoman.” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 została wybrana Firma Usługowo-Handlowa Mazur amp; Mazur Janusz Mazur, Piotr Mazur sp. cywilna Ul. Cyranowska 42; 39-300 Mielec.
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 14-07-2017 r.
WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU „Czas dla Superwoman.” TURA II
Poniżej zamieszczamy listę kandydatek zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz listę rezerwową kandydatek do projektu „Czas dla Superwoman.”
Jednocześnie przypominamy ze zgodnie Regulaminem rekrutacji uczestników projektu osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie „Czas dla Superwoman.” są zobowiązane do złożenia:
· Deklaracji udziału w Projekcie –
załącznik nr 6 do Regulaminu rekrutacji uczestników projektu - plik do pobrania
· Oświadczenia Uczestnika Projektu -
załącznik nr 5 Regulaminu rekrutacji uczestników projektu - plik do pobrania
Termin dostarczenia powyższych dokumentów do Biura Projektu w Mielcu-ul. Chopina 18 pok. nr 3 w godz. 7:00-16:00.
upływa z dniem 14 lipca 2017 r. Istnieje również możliwość dostarczenia powyższej deklaracji i oświadczenia pocztą/kurierem (decyduje data wpływu do MARR S.A.).
Nie podpisanie i nie dostarczenie wskazanych dokumentów w ww. terminie skutkuje odrzuceniem Kandydata z udziału w projekcie i zakwalifikowanie kolejnej osoby znajdującej się na liście rezerwowej.
Jednocześnie informujemy iż w dniu 17 lipca 2017 r. z osobami zakwalifikowanymi do projektu będą podpisywane umowy szkoleniowo-doradcze. Zapraszamy w godzinach pracy - 7:00 – 16:00.
Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do projektu - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE ZP/ZOD/19/17 - USŁUGA CATERINGU W RAMACH PROJEKTU „Czas dla Superwoman.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty na usługę cateringu w ramach projektu pt. „Czas dla Superwoman.”.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailowo w terminie do dnia 12 lipca 2017 r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
OSTATECZNE WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN” - I TURA PO PROCEDURZE ODWOŁAWCZEJ
Niniejszym prezentujemy OSTATECZNĄ listę rankingową biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości po zakończonej procedurze odwoławczej.
Ostateczna lista rankingowa biznes planów - plik do pobrania
WYNIKI I ETAPU REKRUTACJI DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - OCENA FORMALNA – TURA II
Niniejszym przedstawiamy wyniki I etapu rekrutacji – oceny formalnej do projektu „Czas dla Superwoman.” – tura II.
Lista z oceny Formularzy rekrutacyjnych znajduję się poniżej.
Informujemy, że osoby, których formularze zgłoszeniowe oceniono pozytywnie pod katem formalnym zostały równocześnie zakwalifikowane do II etapu Oceny merytorycznej- rozmów z doradcami zawodowymi oraz testów badających predyspozycje przedsiębiorcze Kandydatek.
Informujemy jednocześnie, że rozmowy z doradcami zawodowymi odbędą się
w dniach 5-7 lipca 2017 r. w Mielcu w budynku Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech 2 ul. Wojska Polskiego 3 pok. nr 3 parter oraz 10 lipca 2017 w Jaśle ul. Czackiego 17 - na parterze.
Szczegółowy harmonogram rozmów zamieszczamy poniżej.
Prosimy o zabranie ze sobą na rozmowę z doradcą zawodowym dokumentu potwierdzającego Państwa tożsamość.
Ponadto informujemy, iż lista 45 osób zakwalifikowanych do projektu „Czas dla Superwoman.” - Tura II zostanie opublikowana po zakończeniu II etapu oceny merytorycznej czyli po zakończeniu rozmów wszystkich Kandydatek z doradcami zawodowymi.
Lista rankingowa po ocenie formalnej - plik do pobrania
Harmonogram rozmów z doradcą zawodowym - plik do pobrania
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - II TURA
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż z dniem 04-07-2017 zakończy rekrutację do Projektu „Czas dla Superwoman.” – II tura.
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/17/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenia oceny merytorycznej biznes planów Uczestników ubiegających się o wsparcie w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 została wybrana oferta złożona przez:
AzKo Consulting Anna Dragan – Al. Niepodległości 4/23; 39-300 Mielec
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 31-07-2017
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/16/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenia doradztwa z zakresu sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 została wybrana oferta złożona przez:
Firma NOEZA Consulting-Szkolenia Mariusz Szymczuch - ul. Wojska Polskiego 3; 39-300 Mielec
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 10-07-2017
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/15/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenia szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów dla 45 Uczestników Projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 została wybrana oferta złożona przez:
Firma NOEZA Anita Szymczuch; Ul. Wiejska 51; 39-300 Mielec
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 10-07-2017
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/14/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenie II etapu rekrutacji do projektu, rozmów doradczych z Kandydatkami do projektu oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 została wybrana oferta złożona przez:
Firma NOEZA Consulting-Szkolenia Mariusz Szymczuch - ul. Wojska Polskiego 3; 39-300 Mielec
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 30-06-2017
WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN” - I TURA
Niniejszym prezentujemy wstępną listę rankingową biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu „Samozatrudnienie szansą na zaistnienie”.
Zbiorcza lista rankingowa biznes planów - plik do pobrania
Osoby REKOMENDOWANE DO PRZYZNANIA WSPARCIA FINANSOWEGO - prosimy o zakładanie działalności gospodarczej od dnia opublikowania niniejszej informacji
ze wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako 20 LIPCA 2017 r., i niezwłoczne dostarczenie niżej wymienionych dokumentów celem przygotowania i podpisania umowy wsparcia.
Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie, prosimy dostarczyć nie później niż do 14 LIPCA 2017 do godz. 12:00.
Niedostarczenie dokumentów w wyznaczonym terminie spowoduje podpisanie umowy z kolejną osobą znajdującą się na liście rezerwowej.
Wykaz dokumentów:
1. Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej -
jako datę planowanego rozpoczęcia działalności należy podać 20 LIPCA 2017 r.,
2. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie Beneficjent pomocy w ZUS – jedyny dokument, który beneficjent składa w dniu podpisania umowy,
3. Kopia dokumentu potwierdzającego zgłoszenie jako podatnika VAT (jeśli dotyczy),
4. Dokument zawierający numer rachunku bankowego założonego dla działalności gospodarczej założonej przez uczestnika projektu - Umowa rachunku bankowego,
5.
Oświadczenie o kwalifikowalności VAT, wg. załączonego wzoru - plik do pobrania
6. Kopie dowodów osobistych współmałżonków - w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność. W przypadku posiadania nowych dowodów osobistych prosimy o podanie informacji dotyczącej miejsca zamieszkania współmałżonka,
7. Dokumenty dotyczące poręczyciela
- Kopia dokumentu tożsamości poręczyciela i współmałżonka (jeśli dotyczy) w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność
- Zaświadczenie o dochodach – z zakładu pracy, decyzja o wysokości renty/emerytury wraz z ostatnim odcinkiem/przelewem
-
Kwestionariusz osobowy poręczyciela i współmałżonka wg. załączonego wzoru - plik do pobrania
Godzinę podpisania umowy wskażemy każdemu Beneficjentowi indywidualnie.
Do podpisania umowy i weksla konieczna jest obecność:
· beneficjenta wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy – w przypadku rozdzielności majątkowej – prosimy dostarczyć akt ustanawiający rozdzielność majątkową),
· poręczyciela wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy).
PROCEDURA ODWOŁAWCZA
Pragniemy przypomnieć, iż zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie „Czas dla Superwoman.” Uczestnik projektu, którego biznes plan został odrzucony na etapie oceny merytorycznej (oceniony negatywnie lub oceniony pozytywnie, ale nie rekomendowany do dofinansowania) ma możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu. Wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu nie może składać uczestnik projektu, któremu została przyznana mniejsza niż wnioskowana kwota wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości.
Procedura odwoławcza od oceny biznes planów szczegółowo opisana jest w § 6 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Pełna treść regulaminu oraz wzór wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu - dostępne na stronie projektu.
Wnioski o ponowną ocenę biznes planu można składać w terminie do 27 czerwca 2017 r. w godzinach od 8:00 do 12:00 (decyduje data wpływu), osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. Ul. Chopina 18 ; 39-300 Mielec.
HARMONOGRAM UCZESTNICTWA W PROJEKCIE „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Poniżej zamieszczamy wstępny harmonogram uczestnictwa w projekcie pt. „Czas dla Superwoman.” II edycji.
Harmonogram - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZP/ZOD/17/17 - PRZEPROWADZENIE OCENY BIZNES PLANÓW
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia oceny sporządzonych biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 26 czerwca 2017r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZP/ZOD/16/17 - DORADZTWO Z ZAKRESU SPORZĄDZANIA BIZNES PLANU
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia doradztwa z zakresu sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 26 czerwca 2017r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZP/ZOD/15/17 - PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 26 czerwca 2017r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZP/ZOD/14/17 - ROZMOWY DORADCZE II etap rekrutacji
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenie rozmów doradczych z Kandydatkami do projektu oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 26 czerwca 2017r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - II TURA
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż z dniem 14.06 .2017 zakończy rekrutację do Projektu Czas dla Superwoman. – II tura. Jednocześnie informujemy, że w dalszym ciągu będą przyjmowane tylko zgłoszenia matek /opiekunów 3 dzieci do 18 r.ż oraz kobiet –rolniczek lub członków rodzin rolników zarejestrowanych w PUP zamierzających odejść z rolnictwa.
WAŻNA INFORMACJA DLA UCZESTNICZEK PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
W dniu 8.06.2017 r zakończyła się ocena formalna Biznes Planów w ramach projektu Czas dla Superwoman. i aktualnie trwa ocena merytoryczna (12-19.06.2017 r) złożonych Biznes Planów. Uprzejmie informujemy , aby do czasu ogłoszenia listy biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia( po zakończeniu oceny merytorycznej) nie dokonywali Państwu wpisu do CEIDG. Termin uruchomienia działalności gospodarczej zostanie Państwu wskazany oddzielnym komunikatem.
INFORMACJA O ZAKOŃCZONEJ OCENIE FORMALNEJ BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - I TURA
Niniejszym przedstawiamy wyniki– oceny formalnej złożonych przez Uczestników Projektu „ Czas dla Superwoman.”biznesplanów – I tura.
Lista zbiorcza z oceny formalnej złożonych biznesplanów - plik do pobrania
Łącznie po ocenie formalnej do oceny merytorycznej zostało przekazanych 44 szt. biznes planów.
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/13/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenia oceny merytorycznej biznes planów Uczestników ubiegających się o wsparcie w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
została wybrana oferta złożona przez:
AzKo Consulting Anna Dragan – Al. Niepodległości 4/23 ; 39-300 Mielec.
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w dniu 09-06-2017.
ZAPYTANIE OFERTOWE – ZP/ZOD/13/17 - PRZEPROWADZENIE OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia oceny sporządzonych biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 7 czerwca 2017.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA ZP/ZOD/10/17
Zamawiający Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje iż dokonuje unieważnienia postępowania ZP/ZOD/10/17 z dnia 05-05-2017 roku na „Przeprowadzenie oceny merytorycznej biznes planów Uczestników ubiegających się o wsparcie w zakresie rozwoju przedsiębiorczości, w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.”
Unieważnienie na podstawie § 12 pkt. 3 „Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 30 000,00 Euro w ARR MARR S.A. w Mielcu”.
REKRUTACJA DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.”- II TURA
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje iż trwa rekrutacja do projektu „Czas dla Superwomen.” realizowanego w ramach działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zapraszamy wszystkie Panie powyżej 30 rż. bezrobotne i bierne zawodowo zamieszkujące woj. podkarpackie zamierzające uruchomić własną działalność gospodarczą. Ponadto informujemy że w projekcie mogą brać udział również Panie pobierające rentę albo emeryturę.
Informacja o zakończeniu rekrutacji zostanie podana na co najmniej dwa dni przed jej zakończeniem.
Formularze rekrutacyjne dostępne poniżej w Dokumenty do pobrania można składać na poniższy adres biura projektu.
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, (biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00-16.00).
Do projektu zapraszamy bezrobotne i bierne zawodowo kobiety, w szczególności matki/opiekunki prawne 3 dzieci do 18 rż. oraz kobiety - rolnicy i członkowie ich rodzin prowadzący gospodarstwa rolne do 2 ha przeliczeniowych zarejestrowane w PUP zamierzające odejść z rolnictwa.
TERMIN SKŁADANIA BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż termin składania biznes planów w ramach projektu „CZAS DLA SUPERWOMAN.” został wyznaczony w dniach 15-26 maj 2017 r. Przed złożeniem biznes planu każdy Uczestnik Projektu zobowiązany jest do wykorzystania 5 godzin doradztwa biznesowego wg zaplanowanego harmonogramu.
Biznes plany należy składać osobiście w Biurze Projektu (Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A ul. Chopina 18, 39-300 Mielec), w godzinach od 7:00 do 16:00 lub za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec. W przypadku złożenia biznes planu za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data wpływu biznes planu do MARR S.A.
Wymagania formalne dotyczące przygotowywania i składania biznes planów:
1) Biznes plan powinien być przygotowany na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
załącznik nr 1 - plik do pobrania
2) Biznes plan powinien być wydrukiem jego elektronicznej wersji,
3) Biznes plan powinien być napisany w języku polskim,
4) Wszystkie pola biznes planu powinny być wypełnione. W miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać „nie dotyczy”, a polach liczbowych należy wpisać wartość „0”,
5) Biznes plan wraz załącznikami powinien być złożony w dwóch egzemplarzach,
6) Biznes plan powinien być parafowany na każdej stronie oraz podpisany czytelnie w wyznaczonych miejscach,
7) Do biznes planu powinny zostać dołączone wszystkie załączniki wymienione na końcu biznes planu, tj.:
a) Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis stanowiącym załącznik nr 4 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
załącznik nr 4 - plik do pobrania
b) Kopie zaświadczeń o wysokości otrzymanej pomocy de minimis - jeśli dotyczy
c) Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1543) - stanowiącym załącznik nr 5 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
załącznik nr 5 - plik do pobrania
d) Dokument upoważniający uczestnika projektu do rejestracji działalności gospodarczej pod adresem wskazanym w biznes planie jako główne miejsce wykonywania działalności gospodarczej
e) Dokumenty uzasadniające ceny maszyn, urządzeń, oprogramowania, towarów, prac remontowych planowanych do sfinansowania ze środków dotacji inwestycyjnej (np. oferty, wydruki ze stron internetowych, faktury pro forma, kosztorys prac remontowych)
f) Inne dokumenty np. potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie, nawiązane porozumienia o współpracy, listy intencyjne, portfolio itp.
g) Elektroniczna wersja biznes planu na nośniku CD/DVD (plik w formacie doc lub docx)
8) Załączniki będące kopiami dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu (stwierdzenie ”potwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz datą i podpisem uczestnika projektu),
9) Biznes plan wraz z załącznikami powinien być trwale spięty (preferowany skoroszyt z perforacją).
ZAPYTANIE OFERTOWE - PRZEPROWADZENIE OCENY BIZNES PLANÓW UCZESTNIKÓW PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia oceny sporządzonych biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 15 maja 2017.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/9/17
Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A. informuje, iż w wyniku przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro netto w trybie zapytania ofertowego na usługę dotyczącą przeprowadzenia doradztwa z zakresu sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zostały wybrane oferty złożone przez:
Firma NOEZA Anita Szymczuch; Ul. Wiejska 51; 39-300 Mielec
Uzasadnienie wyboru: najniższa cena ofertowa.
Umowa z wybranymi Wykonawcami zostanie podpisana w dniu 04-05-2017 r.
HARMONOGRAM DORADZTWA BIZNESOWEGO W RAMACH PROJEKTU PT. „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Poniżej przedstawiamy harmonogram doradztwa biznesowego dla uczestników projektu „Czas dla Superwoman.”. Informujemy iż spotkania z doradcami biznesowymi rozpoczną się w dniu 04-05-2017 r. i zakończą się w dniu 12.05-2017 r. Szczegółowe godziny oraz miejsca pierwszego 2-godzinnego spotkania z doradcami biznesowymi znajdują poniżej. Jednocześnie informujemy, iż kolejne spotkania w zakresie indywidualnego doradztwa biznesowego będą ustalane z bezpośrednio z doradcą podczas pierwszego zaplanowanego spotkania. Każdy Uczestnik Projektu przed złożeniem biznes planu zobowiązany jest do wykorzystania 5 h indywidualnego doradztwa biznesowego.
Harmonogram doradztwa biznesowego Inkubator Nowych Technologii IN-TECH 2, ul. Wojska Polskiego 3, sala nr 3 Mielec - plik do pobrania
INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE „CZAS DLA SUPERWOMAN.” - TERMIN SZKOLENIA
Uprzejmie informujemy, iż szkolenia z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” będą realizowane dla 3 grup ( Grupy: I,II,III) w terminie: 25-28.04.2017 r. w Mielcu Inkubatorze Nowych Technologii IN-TECH I –ul. Wojska Polskiego 9, 39-300 Mielec sala 207 II piętro (sala 207 A, sala 207 B, sala 207 C)
Przypominamy, iż uczestnictwo w powyższym szkoleniu jest obowiązkowe, aby móc ubiegać się o przewidziane w projekcie wsparcie finansowe (dotacja inwestycyjna i wsparcie pomostowe) na założenie działalności gospodarczej.
Szczegółowy podział uczestników na grupy szkoleniowe oraz numery sal znajduje poniżej do pobrania.
Termin szkolenia 25-28.04.2017 r. Grupy Szkoleniowe I, II, III - plik do pobrania
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Informujemy, iż materiały szkoleniowe niezbędne na zajęciach szkoleniowych są już dostępne i możliwe do pobrania.
Materiały szkoleniowe - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - DORADZTWO Z ZAKRESU SPORZĄDZANIA BIZNES PLANU
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia doradztwa z zakresu sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.”
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem w terminie do dnia 27 kwietnia 2017 r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/7/17
Usługa przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków (usługa cateringowa) dla 45 uczestników szkoleń w ramach projektu pt. „Czas dla Superwoman.” realizowanym w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zawiadomienie o wyborze oferty - plik do pobrania
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZOD/6/17
Szkolenie z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów dla 45 Uczestników Projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zawiadomienie o wyborze oferty - plik do pobrania
HARMONOGRAM UCZESTNICTWA W PROJEKCIE „CZAS DLA SUPERWOMAN.”
Poniżej zamieszczamy harmonogram uczestnictwa w projekcie pt. „Czas dla Superwoman.”.
Harmonogram - plik do pobrania
WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU „Czas dla Superwomen.”
Poniżej zamieszczamy listę kandydatek zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz listę rezerwową kandydatek do projektu „Czas dla Superwomen.”
Jednocześnie przypominamy ze zgodnie Regulaminem rekrutacji uczestników projektu osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie „Czas dla Superwomen.” są zobowiązane do złożenia Deklaracji udziału w Projekcie – załącznik nr 6 do Regulaminu rekrutacji uczestników projektu oraz Oświadczenia Uczestnika Projektu-załącznik nr 5 Regulaminu rekrutacji uczestników projektu. Termin dostarczenia powyższych dokumentów do Biura Projektu w Mielcu-ul. Chopina 18 pok. nr 3 w godz. 7:00-16:00. upływa z dniem 20.04.2017 r. Istnieje również możliwość dostarczenia powyższej deklaracji i oświadczenia pocztą/kurierem (decyduje data wpływu do MARR S.A.).Nie podpisanie i nie dostarczenie wskazanych dokumentów w ww. terminie skutkuje odrzuceniem Kandydata z udziału w projekcie i zakwalifikowanie kolejnej osoby znajdującej się na liście rezerwowej. Jednocześnie informujemy iż w dniu 24.04.2017 r. z osobami zakwalifikowanymi do projektu będą podpisywane umowy szkoleniowo-doradcze.
Lista rankingowa osób zakwalifikowanych do projektu - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA W RAMACH PROJEKTU „Czas dla Superwoman.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenia szkolenia z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów w ramach projektu „Czas dla Superwoman.” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości”, Priorytet VII Regionalny Rynek Pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście lub listownie w terminie do dnia 14 kwietnia 2017 r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - USŁUGA CATERINGU W RAMACH PROJEKTU „Czas dla Superwoman.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty na usługę cateringu w ramach projektu pt. „Czas dla Superwoman.”.
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście lub listownie w terminie do dnia 14 kwietnia 2017 r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
WYNIKI I ETAPU REKRUTACJI DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.” - OCENA FORMALNA
Niniejszym przedstawiamy wyniki I etapu rekrutacji – oceny formalnej do projektu Czas dla Superwomen.
Lista z oceny Formularzy rekrutacyjnych znajduję się poniżej.
Informujemy ponadto że osoby, których formularze zgłoszeniowe oceniono pozytywnie pod katem formalnym zostały równocześnie zakwalifikowane do II etapu Oceny merytorycznej- rozmów z doradcami zawodowymi oraz testów badających predyspozycje przedsiębiorcze Kandydatów/Kandydatek.
Informujemy jednocześnie, że rozmowy z doradcami zawodowymi odbędą się w dniach 29 marca- 4 kwietnia 2017 r. w Mielcu w budynku
Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech 2 ul. Wojska Polskiego 3 pok. nr 3 parter. Szczegółowy harmonogram rozmów zamieszczamy poniżej.
Prosimy o zabranie ze sobą na rozmowę z doradcą zawodowym dokumentu potwierdzającego Państwa tożsamość.
Ponadto informujemy, iż lista 45 osób zakwalifikowanych do projektu „Czas dla Superwomen.” zostanie opublikowana po zakończeniu II etapu oceny merytorycznej czyli po zakończeniu rozmów wszystkich Kandydatek z doradcami zawodowymi.
Lista rankingowa po ocenie formalnej - plik do pobrania
Harmonogram rozmów z doradcą zawodowym - plik do pobrania
TERMIN ZAKOŃCZENIA REKRUTACJI DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.” - 24.03.2017 r.
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje że z dniem 24.03.2017 r. zakończy rekrutację do projektu „Czas dla Superwomen.” realizowanego w ramach działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Zachęcamy wszystkie bezrobotne i nieaktywne zawodowo Panie pow. 30 rż. zamieszkujące woj. podkarpackie zamierzające uruchomić działalność gospodarczą do składania formularzy zgłoszeniowych w tych ostatnich już dniach rekrutacji.
Formularze rekrutacyjne można składać na poniższy adres Biura Projektu.
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, (biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00-16.00).
DODATKOWA REKRUTACJA DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje że nadal trwa rekrutacja do projektu „Czas dla Superwomen.” realizowanego w ramach działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 i będzie ona prowadzona do momentu zrekrutowania zakładanej przez ARR MARR S.A liczby uczestników projektów.
Informacja o zakończeniu rekrutacji zostanie podana na co najmniej dwa dni przed jej zakończeniem.
Formularze rekrutacyjne można składać na poniższy adres biura projektu.
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, (biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 - 16.00).
Do projektu zapraszamy bezrobotne i bierne zawodowo kobiety, w szczególności matki/opiekunki prawne 3 dzieci do 18 rż. oraz kobiety - rolnicy i członkowie ich rodzin prowadzący gospodarstwa rolne do 2 ha przeliczeniowych zarejestrowane w PUP zamierzające odejść z rolnictwa.
WYNIK POSTĘPOWANIA - ROZMOWY DORADCZE W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. W wyniku analizy odpowiedzi na zapytanie ofertowe, przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie:
1. Firmie - PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus - 37-120 Markowa 1141
2. Firma NOEZA Anita Szymczuch Ul. Wiejska 51 ; 39-300 Mielec
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
WYDŁUŻENIE TERMINU REKRUTACJI DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje o wydłużeniu terminu rekrutacji do projektu „Czas dla Superwomen.” realizowanego w ramach działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Formularze rekrutacyjne można składać do dnia
21 października 2016 r. na poniższy adres biura projektu:
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, (biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 - 16.00).
Do projektu w szczególności zapraszamy rodziców/opiekunów prawnych 3 dzieci do 18 rż. oraz rolników i członków ich rodzin prowadzących gospodarstwa rolne do 2 ha przeliczeniowych zarejestrowanych w PUP zamierzających odejść z rolnictwa.
ZAPYTANIE OFERTOWE - ROZMOWY DORADCZE W RAMACH PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza do złożenia oferty dotyczącej przeprowadzenie rozmów doradczych z Kandydatkami do projektu oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych w ramach projektu „Czas dla Superwomen.”
Oferty prosimy składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, osobiście, listownie, e-mailem lub faxem w terminie do dnia 07 października 2016 r.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
ROZPOCZĘCIE REKRUTACJI DO PROJEKTU „CZAS DLA SUPERWOMEN.”
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 15.09.2016 r. Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. rozpoczyna rekrutację do projektu „CZAS DLA SUPERWOMEN.” realizowanego w ramach Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Formularze rekrutacyjne dotyczące udziału w projekcie można składać od 15 do 28 września br. w godz. od 7.00 - 16.00 w Biurze Projektu: ARR MARR S.A, Mielec, ul. Chopina 18 oraz Punktach Rekrutacyjnych zlokalizowanych na terenie woj. podkarpackiego w: Tarnobrzeskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A., Towarzystwie „Altum” w Rzeszowie, Przemyskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w Podkarpackiej Izbie Gospodarczej w Krośnie w godzinach urzędowania tych instytucji.
UDZIAŁ EMERYTÓW I RENCISTÓW W PROJEKTACH „CZAS DLA SUPERWOMEN.” ORAZ „SAMOZATRUDNIENIE SZANSĄ NA ZAISTNIENIE”
W związku z pojawiającymi się pytaniami i wątpliwościami dotyczącymi kwalifikowalności emerytów i rencistów do projektów w ramach działania 7.3 RPO WP 2014-2020 - Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, zamieszczamy dokumenty potwierdzające możliwość udziału emerytów do 74 r ż. i rencistów w projektach.
Osoby pobierające rentę albo emeryturę, nie pracujące w dniu rozpoczęcia uczestnictwa w projekcie będą kwalifikowane jako osoby bezrobotne bądź bierne zawodowo.
Dokumenty do pobrania:
Pismo z WUP - plik do pobrania
Pismo z MR - plik do pobrania
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. zaprasza Panie zamieszkałe na terenie województwa podkarpackego, które zamierzają uruchomić działalność gospodarczą do udziału w projekcie pt. Czas dla Superwomen. Projekt realizowany jest przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Działania 7.3 „Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości, Priorytet VII Regionalny rynek pracy, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Okres realizacji projektu: 01.08.2016-28.02.2018 r.
Obszar realizacji projektu: województwo podkarpackie.
Celem głównym projektu jest promowanie postaw przedsiębiorczych i stymulowanie powstawania nowych przedsiębiorstw poprzez podjęcie samozatrudnienia
przez 75 kobiet bezrobotnych oraz biernych zawodowo w wieku powyżej 29 roku życia zamieszkałych na obszarze woj. podkarpackiego.
Kto może uczestniczyć w projekcie?
Uczestnikiem projektu może być kobieta spełniająca łącznie wszystkie następujące kryteria:
1. osoba bezrobotna lub bierna zawodowo
2. osoba powyżej 29 roku życia
3. osoba zamieszkująca na obszarze województwa podkarpackiego
4. osoba zamierzająca rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej jako indywidualna osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG.
Dodatkowe punkty premiujące otrzymają kobiety spełniające powyższe kryteria i jednocześnie będące rodzicem/opiekunem prawnym co najmniej 3 dzieci do 18 r.ż. oraz kobiety- rolnicy i członkowie ich rodzin prowadzący indywidualne gospodarstwa rolne do wielkości 2 ha przeliczeniowych, zarejestrowane jako bezrobotne w PUP zamierzające odejść z rolnictwa.
Formy wsparcia w projekcie:
1. Wsparcie szkoleniowo-doradcze
• Szkolenie z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej – 32 h
• Indywidualne doradztwo w zakresie przygotowania biznes planu (5 godzin/uczestnika)
2. Wsparcie finansowe (jednorazowa dotacja inwestycyjna) - 23 000 zł
3. Wsparcie pomostowe – wsparcie finansowe 1000 zł/miesiąc przez 12 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej
4. Wsparcie pomostowe – wsparcie w postaci indywidualnych usług doradczych o charakterze specjalistycznym ułatwiających Uczestnikom projektu prowadzenie działalności gospodarczej w początkowym okresie w wymiarze 5 godzin/uczestnika (po zarejestrowaniu działalności gospodarczej)
Etapy rekrutacji uczestników projektu:
Rekrutacja do projektu będzie prowadzona przez 10 dni roboczych w dniach 15.09.2016 r.-28.09.2016 r. w Biurze Projektu - siedzibie Agencji Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w godz. 7:00-16:00 oraz w 4 punktach rekrutacyjnych zlokalizowanych na terenie woj. podkarpackiego w godzinach ich urzędowania:
1. Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego - ul. Sandomierska 25, 39-400 Tarnobrzeg
2. Towarzystwo „ALTUM” Rzeszowie – ul. Warszawska 5/7, 35-205 Rzeszów
3. Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego ul. Piotra Skargi 7/1, 37-700 Przemyśl
4. Podkarpacka Izba Gospodarcza w Krośnie-ul. Tysiąclecia 3, 38-400 Krosno
Rekrutacja uczestników projektu będzie składała się z następujących etapów:
1. Etap I - Ocena dokumentacji rekrutacyjnej (zgłoszeniowych) składanej przez Kandydatów
2. Etap II - Rozmowa z doradcą zawodowym oraz test badający predyspozycje przedsiębiorcze Kandydata
Do projektu zostanie zakwalifikowanych 90 kobiet.
UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY.
Wszystkie dokumenty rekrutacyjne są dostępne na stronie projektu oraz w Biurze Projektu w Agencji Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
INFORMACJA O PLANOWANYM TERMINIE REKRUTACJI DO PROJEKTU pt. CZAS DLA SUPERWOMEN.
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż w dniu 31.08.2016 r. udostępnione zostały dokumenty związane z udziałem w projekcie pt. Czas dla Superwomen. realizowanym przez MARR S.A. w ramach Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.