PAKIET NA START
Aktualności
OSTATECZNE WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU PAKIET NA START
Niniejszym prezentujemy
OSTATECZNE listy rankingowe biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu Pakiet na start.
Lista rankingowa osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa osoby niepracujące - plik do pobrania
Osoby wskazane do założenia działalności gospodarczej - plik do pobrania
które zadeklarowały w Biznes Planie uruchomienie działalności br. prosimy o zakładanie działalności gospodarczej od dnia opublikowania niniejszej informacji ze wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako
22-06-2021 r., i niezwłoczne dostarczenie niżej wymienionych dokumentów celem przygotowania i podpisania umowy wsparcia.
Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie, prosimy dostarczyć do biura projektu, nie później niż do poniedziałku
21-06-2021 do godz. 10:00.
Niedostarczenie dokumentów w wymaganym terminie traktowane będzie jako rezygnacja i spowoduje podpisanie umowy z kolejną osobą znajdującą się na liście rezerwowej.
Wykaz dokumentów:
1. Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej -
jako datę planowanego rozpoczęcia działalności należy podać 22-06-2021 – przypominamy o obowiązku wskazania
ZARZĄDCY SUKCESYJNEGO,
2. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie Beneficjent pomocy w ZUS,
3. Dokument zawierający numer rachunku bankowego założonego dla działalności gospodarczej założonej przez uczestnika projektu - Umowa rachunku bankowego,
4. Kwestionariusz osobowy Beneficjenta i współmałżonka
wg. załączonego wzoru - plik do pobrania, dokument tożsamości - dowód osobisty beneficjenta i współmałżonka (do wglądu)- w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność,
5. Formularz informacji wymaganych przy ubieganiu się o pomoc de minimis -
wg. załączonego wzoru - plik do pobrania
6. Dokumenty dotyczące poręczyciela
• Dokument tożsamości poręczyciela i współmałżonka (jeśli dotyczy)- do wglądu, w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność,
• Zaświadczenie o dochodach i zatrudnieniu – z zakładu pracy, decyzja o wysokości renty/emerytury wraz z ostatnim odcinkiem/przelewem,
• Kwestionariusz osobowy poręczyciela i współmałżonka
wg. załączonego wzoru - plik do pobrania
Godzinę podpisania umowy wskażemy każdemu Beneficjentowi indywidualnie.
Do podpisania umowy i weksla konieczna jest obecność:
• beneficjenta wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy – w przypadku rozdzielności majątkowej – prosimy dostarczyć akt ustanawiający rozdzielność majątkową),
• poręczyciela wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy).
WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOŻONYCH W RAMACH PROJEKTU PAKIET NA START
Niniejszym prezentujemy wstępne listy rankingowe biznes planów po ocenie merytorycznej.
Lista rankingowa osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa osoby niepracujące - plik do pobrania
PROCEDURA ODWOŁAWCZA
Pragniemy przypomnieć, iż zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie Pakiet na start Uczestnik projektu,
którego biznes plan został odrzucony na etapie oceny merytorycznej (oceniony negatywnie lub oceniony pozytywnie, ale nie rekomendowany do dofinansowania)
ma możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu.
Wzór wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu - plik do pobrania
Procedura odwoławcza od oceny biznes planów szczegółowo opisana jest w § 13 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu Pakiet na start.
Wnioski o ponowną ocenę biznes planu można składać w terminie do
11-06-2021r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu), osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
ul. Chopina 18, 39-300 Mielec
INFORMACJA O ZAKOŃCZONEJ OCENIE FORMALNEJ BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU PAKIET NA START
Niniejszym przedstawiamy wyniki oceny formalnej złożonych przez Uczestników Projektu Pakiet na start biznesplanów.
Lista zbiorcza z oceny formalnej złożonych biznesplanów - plik do pobrania
Łącznie po ocenie formalnej do oceny merytorycznej zostało przekazanych 39 szt. biznes planów.
Wstępna lista biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego (dotacji inwestycyjnej) oraz finansowego wsparcia pomostowego zostanie zamieszczona w godzinach popołudniowych w dniu 07-06-2021 r.
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZPD/5/2021
Wynik postępowania: Przeprowadzenie oceny merytorycznej maksymalnie 40 biznes planów oraz ocenę maksymalnie 5 biznes planów w ramach procedury odwoławczej Uczestników Projektu "Pakiet na start" realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Osi Priorytetowej VII, Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zawiadomienie o wyborze oferty - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - POSTĘPOWANIE ZP/ZPD/5/2021
W związku z realizacją projektu pn. „Pakiet na start” Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A. zaprasza do składania ofert na Przeprowadzenie oceny merytorycznej maksymalnie 40 biznes planów oraz ocenę maksymalnie 5 biznes planów w ramach procedury odwoławczej Uczestników Projektu „Pakiet na start” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Osi Priorytetowej VII, Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ofertę należy złożyć w terminie
do dnia 17 maja 2021r. do godz. 9:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
Załączniki do zapytania - plik do pobrania
TERMIN SKŁADANIA BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU „PAKIET NA START”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż termin składania biznes planów w ramach projektu „Pakiet na start” został wyznaczony w dniach
4-17 maja 2021 r.
Biznes plany należy składać osobiście w Biurze Projektu (Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, pokój nr 2), w godzinach od 7:00 do 15:00 lub za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec lub elektronicznie na adres marr.com.pl. W przypadku złożenia biznes planu za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data wpływu biznes planu do MARR S.A.
Wymagania formalne dotyczące przygotowywania i składania biznes planów:
1. Biznes plan powinien być przygotowany na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu "Pakiet na start",
2. Biznes plan powinien być
dwustronnym wydrukiem jego elektronicznej wersji,
3. Biznes plan powinien być napisany w języku polskim,
4. Wszystkie pola biznes planu powinny być wypełnione. W miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać
„nie dotyczy”, a polach liczbowych należy wpisać
wartość „0”,
5. Biznes plan wraz załącznikami powinien być złożony w
dwóch egzemplarzach,
6. Biznes plan powinien być parafowany na każdej stronie oraz podpisany czytelnie w wyznaczonych miejscach –
niebieskim nieścieralnym długopisem,
7. biznes plan przesłany elektronicznie na adres marr@marr.com.pl ; powinien być w dwu formach – dokument programu WORD- zawierająca wyłącznie Biznes Plan – załącznik nr 1 oraz w formacie PDF – scan podpisanego, parafowanego Biznes Planu wraz z załącznikami wskazanymi w punkcie VII biznes planu z uwzględnieniem w/w wymogów,
8. Do biznes planu powinny zostać dołączone wszystkie załączniki wymienione na końcu biznes planu:
· Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis stanowiącym załącznik nr 4 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
· Kopie zaświadczeń o wysokości otrzymanej pomocy de minimis - jeśli dotyczy
· Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1543) - stanowiącym załącznik nr 5 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
· Dokument upoważniający uczestnika projektu do rejestracji działalności gospodarczej pod adresem wskazanym w biznes planie jako główne miejsce wykonywania działalności gospodarczej
· Dokumenty uzasadniające ceny maszyn, urządzeń, oprogramowania, towarów, prac remontowych planowanych do sfinansowania ze środków dotacji inwestycyjnej (np. oferty, wydruki ze stron internetowych, faktury pro forma, kosztorys prac remontowych)
· Elektroniczna wersja biznes planu na nośniku CD/DVD (plik w formacie doc lub docx)
· Inne dokumenty np. potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie, nawiązane porozumienia o współpracy, listy intencyjne, portfolio itp.,
9. Załączniki będące kopiami dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu (stwierdzenie ”potwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz datą i podpisem uczestnika projektu),
10. Biznes plan wraz z załącznikami powinien być trwale spięty (preferowany skoroszyt z perforacją umożliwiający wpięcie do segregatora).
SZKOLENIE ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Termin szkolenia: 26-30 kwietnia 2021 r., godz. 8:00-16:00.
Miejsce: szkolenie online.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy podział uczestników na grupy szkoleniowe:
Grupy Szkoleniowy I, II, III - plik do pobrania
Jednocześnie informujemy, iż materiały szkoleniowe – skrypty, są już dostępne i możliwe do pobrania.
Materiały szkoleniowe grupa I - plik do pobrania
Materiały szkoleniowe grupa II - plik do pobrania
Materiały szkoleniowe grupa III - plik do pobrania
INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE „PAKIET NA START” - TERMIN SZKOLENIA
Uprzejmie informujemy, iż szkolenia „ABC przedsiębiorczości” z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów ramach projektu „Pakiet na start” będą realizowane w terminie:
26-30 kwietnia 2021 r. , w godz. 8.00-16.00. w formie online.
Przypominamy, iż uczestnictwo w powyższym szkoleniu jest obowiązkowe, aby móc ubiegać się o przewidziane w projekcie wsparcie finansowe (dotacja inwestycyjna i wsparcie pomostowe) na założenie działalności gospodarczej.
Harmonogram - plik do pobrania
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZPD/4/2021
Wynik postępowania: Wybór wykonawcy usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia online „ABC Przedsiębiorczości” dla 40 Uczestników Projektu „Pakiet na Start”.
Zawiadomienie o wyborze oferty - plik do pobrania
WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU - LISTY RANKINGOWE
Poniżej przedstawiamy listy osób zakwalifikowanych do projektu oraz listy rezerwowe.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z zapisami Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie od wyników rekrutacji nie przysługuje odwołanie.
strong>Listy rankingowe:
Lista rankingowa - Kobiety os. pracujące - zakwalifikowane - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pracujące - lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pozostające bez pracy - zakwalifikowane - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pozostające bez pracy – lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista rankingowa – Mężczyźni os. pracujące - zakwalifikowane - plik do pobrania
Lista rankingowa – Mężczyźni os. pracujące – lista rezerwowa - plik do pobrania
Mężczyźni os. pozostające bez pracy - zakwalifikowane - plik do pobrania
Mężczyźni os. pozostające bez pracy – lista rezerwowa - plik do pobrania
Osoby zakwalifikowane zgodnie ze zmienionymi 01-01-2021 r Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, muszą dostarczyć urzędowe dokumenty potwierdzające kwalifikowalność uczestników.
· dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP - takim dokumentem jest zaświadczenie z PUP,
· osoby bierne oraz bezrobotne niezarejestrowane w PUP- powinny dostarczyć zaświadczenie z ZUS
o braku podstawy do objęcia ubezpieczeniami społecznymi z tytułów, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1-6, 8, 10-20, 22 ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych - (
wypełniony wzór wniosku na druku ZUS US-7 - plik do pobrania) Sposób odbioru zaświadczenia Kandydaci wybierają zgodnie z preferencją, pozostałe zaznaczenia zgodnie ze wzorem.
· osoby pracujące – zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu i wynagrodzeniu za ostatni miesiąc (marzec 2021) oraz zaświadczenie z ZUS wskazujące
podstawy do objęcia ubezpieczeniem oraz podstawy wymiaru składek za okres miesiąca poprzedzającego dzień przystąpienia do projektu (tj. za marzec 2021)
wypełniony wzór wniosku na druku ZUS US-7 - plik do pobrania. Sposób odbioru zaświadczenia Kandydaci wybierają zgodnie z preferencją, pozostałe zaznaczenia zgodnie ze wzorem.
Bardzo prosimy o niezwłoczne podjęcie kroków zmierzających do pozyskania w/w dokumentów urzędowych. Uznaje się, że zaświadczenie ZUS/PUP/pracodawcy ważne są przez okres 30 dni od dnia jego wydania i po tym okresie wymagają aktualizacji.
wzór wniosku na druku ZUS US-7
Osoby bezrobotne niezarejestrowane/bierne - plik do pobrania
wzór wniosku na druku ZUS US-7
Osoby pracujące - plik do pobrania
Wyżej wymienione dokumenty urzędowe potwierdzające status Kandydata na rynku pracy wraz z dokumentami projektowymi tj. Deklaracją udziału w projekcie oraz Oświadczeniem RODO – dostępne w zakładce dokumenty do pobrania, należy składać w biurze projektu w terminie
do 14 kwietnia 2021 roku. Niezłożenie wymaganych dokumentów we wskazanym terminie będzie traktowane jako rezygnacja z udziału w projekcie i do udziału zaprosimy kolejne osoby z list rezerwowych.
ZAPYTANIE OFERTOWE - POSTĘPOWANIE ZP/ZPD/4/2021
W związku z realizacją projektu pn. „Pakiet na start” Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec zaprasza do składania ofert na wybór wykonawcy usługi polegającej na przeprowadzeniu szkolenia online „ABC Przedsiębiorczości” dla 40 Uczestników Projektu „Pakiet na start” .
Ofertę należy złożyć w terminie
do dnia 12 kwietnia 2021r. do godz. 9:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
Załączniki do zapytania - plik do pobrania
ROZMOWA Z DORADCĄ ZAWODOWYM
Informujemy, że rozmowy z Doradcą Zawodowym w ramach II etapu rekrutacji do projektu „Pakiet na start” będą prowadzone w Mielcu – ul. Wojska Polskiego 9, w budynku Inkubatora Nowych Technologii IN-TECHI – na parterze w pokoju kreatywnym.
Na spotkanie z Doradcą Zawodowym prosimy zabrać dokument tożsamości oraz z uwagi na zagrożenie COVID19 własny długopis, środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram rozmów z doradcą zawodowym.
Harmonogram - plik do pobrania
WYNIKI I ETAPU REKRUTACJI DO PROJEKTU „PAKIET NA START”
Niniejszym przedstawiamy wyniki I etapu rekrutacji - oceny formalno-merytorycznej do projektu „Pakiet na start”.
Lista formularzy ocenionych negatywnie, listy osób zakwalifikowanych, listy rezerwowe z podziałem na Kobiety i Mężczyzn, osoby pracujące i pozostające bez zatrudnienia znajdują się poniżej.
Termin rozmowy z doradcami zawodowymi oraz szczegółowy harmonogram rozmów zamieścimy w najbliższym czasie na podstronie internetowej projektu.
Z osobami zakwalifikowanymi do II etapu – na rozmowę z doradcą zawodowym, będziemy kontaktować się e-mailowo lub telefonicznie celem poinformowania i potwierdzenia godziny spotkania.
strong>Listy rankingowe:
Lista rankingowa - Kobiety os. pracujące - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pracujące - lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pozostające bez pracy - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pozostające bez pracy – lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista rankingowa – Mężczyźni os. pracujące - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Lista rankingowa – Mężczyźni os. pracujące – lista rezerwowa - plik do pobrania
Mężczyźni os. pozostające bez pracy - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Mężczyźni os. pozostające bez pracy – lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista Formularzy – ocenionych negatywnie/rezygnacji/wycofanych - plik do pobrania
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZPD/3/2021
Wynik postępowania: "Wybór wykonawcy usługi polegającej na przeprowadzeniu przez doradcę zawodowego w II etapie rekrutacji - rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla 60 Kandydatów/ek w ramach projektu "Pakiet na start".
Zawiadomienie o wyborze oferty - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - POSTĘPOWANIE ZP/ZPD/3/2021
W związku z realizacją projektu pn. „Pakiet na start” Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec zaprasza do składania ofert na wybór wykonawcy usługi polegającej na
przeprowadzeniu przez doradcę zawodowego w II etapie rekrutacji - rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla 60 Kandydatów/ek do w/w projektu.
Ofertę należy złożyć w terminie
do dnia 03 marca 2021r. do godz. 9:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
Załączniki do zapytania - plik do pobrania
OCENA FORMULARZY REKRUTACYJNYCH
Uprzejmie informujemy, iż ocena złożonych w ramach II naboru do projektu „Pakiet na start” Formularzy Rekrutacyjnych zostaje przedłużona do
12 marca 2021 roku. Po zakończeniu oceny zostaną zamieszczone Listy rankingowe osób zakwalifikowanych do II etapu – rozmów z doradcą zawodowym.
WYJAŚNIENIA
Przypominamy, iż w tej edycji Dokumenty Rekrutacyjne przyjmowane są
od 11 do 24 stycznia 2021 wyłącznie za pośrednictwem:
1.
poczty tradycyjnej/kuriera w godzinach i dniach pracy Instytucji tj. od godz. 7:00-15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku,
2.
poczty elektronicznej – bez ograniczeń godzinowych związanych z czasem pracy instytucji.
WYJAŚNIENIA
Przypominamy, iż w tej edycji wykluczamy z udziału:
1. Osoby, które brały udział w I edycji projektu „Pakiet na start” tj. podpisały Deklarację udziału w projekcie i skorzystały ze szkolenia z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej
„ABC Przedsiębiorczości”.
2. Bezrobotnych/ biernych zawodowo mężczyzn w wieku pomiędzy 30-49 rokiem życia, którzy
jednocześnie nie należą równocześnie do grupy priorytetowej tj.
nie posiadają statusu:
- Osoby w wieku 50 lat i więcej lub
- Osoby długotrwale bezrobotne lub
- Osoby z niepełnosprawnościami lub
- Osoby o niskich kwalifikacjach.
Ponadto informujemy, iż osoby odchodzące z rolnictwa deklarujące status osoby bezrobotnej,
muszą być zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy i przedstawić zaświadczenie
potwierdzające fakt zarejestrowania oraz okres zarejestrowania, wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed złożeniem dokumentów rekrutacyjnych.
Koniecznym jest też przedstawienie zaświadczenia z KRUS o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu rolników w pełnym zakresie na mocy ustawy z 20 grudnia 1990r.
o ubezpieczeniu społecznym rolników, wydane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed złożeniem Dokumentów rekrutacyjnych.
OGŁOSZENIE O REKRUTACJI DO PROJEKTU PAKIET NA START
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 11-01-2021 r. Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. rozpoczyna rekrutację do projektu "Pakiet na start".
Rekrutacja do projektu będzie prowadzona przez dwa tygodnie w dniach 11-01-2021 do 24-01-2021.
Informujemy, iż w aktualnym naborze dokumenty zgłoszeniowe będą przyjmowane tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (podpisane i zeskanowane dokumenty) na adres marr@marr.com.pl oraz pocztą tradycyjną na adres ARR MARR S.A. Ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Potwierdzenie złożonych dokumentów będzie wysyłana wyłącznie elektronicznie na podany w dokumentach rekrutacyjnych adres e-mailowy.
Szczegółowych informacji nt. projektu udziela Zespół Projektowy:
Monika Klimczak
tel. 797 600 306
e-mail: monika_klimczak@marr.com.pl
Grażyna Blicharz
tel. 797 600 309
e-mail: grazyna_blicharz@marr.com.pl
Kinga Sołek
tel. 797 600 324
e-mail:
kinga_solek@marr.com.pl
Ogłoszenie - plik do pobrania
DOKUMENTY DO UMOWY
Raz jeszcze przypominamy, że dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie, należy dostarczyć do biura projektu, nie później niż do 16-10-2020 do godz. 12:00.
Jednocześnie z uwagi na sytuacje epidemiczną związaną z COVID-19 informujemy, że osoby, które na skutek COVID-19 mają problem z dostarczeniem dokumentów prosimy o indywidualny kontakt telefoniczny.
OSTATECZNE WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU PAKIET NA START
Niniejszym prezentujemy
OSTATECZNE listy rankingowe biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu Pakiet na start.
Zbiorcza lista rankingowa biznes planów - plik do pobrania
Lista rankingowa osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa osoby niepracujące - plik do pobrania
Osoby wskazane do założenia działalności gospodarczej - plik do pobrania
które zadeklarowały w Biznes Planie uruchomienie działalności w październiku br. prosimy o zakładanie działalności gospodarczej od dnia opublikowania niniejszej informacji ze
wskazaniem daty planowanego rozpoczęcia działalności jako 21-10-2020 r., i niezwłoczne dostarczenie niżej wymienionych dokumentów celem przygotowania i podpisania umowy wsparcia.
Dokumenty niezbędne do podpisania umowy o dofinansowanie, prosimy dostarczyć do biura projektu, nie później niż do 16-10-2020 do godz. 12:00.
Niedostarczenie dokumentów w wymaganym terminie traktowane będzie jako rezygnacja i spowoduje podpisanie umowy z kolejną osobą znajdującą się na liście rezerwowej.
Wykaz dokumentów:
1. Wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej -
jako datę planowanego rozpoczęcia działalności należy podać 21-10-2020r.,
2. Kopia dokumentu poświadczającego zgłoszenie Beneficjent pomocy w ZUS,
3. Dokument zawierający numer rachunku bankowego założonego dla działalności gospodarczej założonej przez uczestnika projektu - Umowa rachunku bankowego,
4. Dokument tożsamości - dowód osobisty beneficjenta i współmałżonka (do wglądu)- w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność,
5. Dokumenty dotyczące poręczyciela
• Dokument tożsamości poręczyciela i współmałżonka (jeśli dotyczy)- do wglądu, w przypadku rozdzielności majątkowej – akt notarialny ustanawiający rozdzielność,
• Zaświadczenie o dochodach i zatrudnieniu – z zakładu pracy, decyzja o wysokości renty/emerytury wraz z ostatnim odcinkiem/przelewem,
• Kwestionariusz osobowy poręczyciela i współmałżonka
wg. załączonego wzoru - plik do pobrania.
Godzinę podpisania umowy wskażemy każdemu Beneficjentowi indywidualnie.
Do podpisania umowy i weksla konieczna jest obecność:
• beneficjenta wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy – w przypadku rozdzielności majątkowej – prosimy dostarczyć akt ustanawiający rozdzielność majątkową),
• poręczyciela wraz ze współmałżonkiem (jeżeli dotyczy).
WYNIKI OCENY BIZNES PLANÓW ZŁOZONYCH W RAMACH PROJEKTU PAKIET NA START
Niniejszym prezentujemy
wstępne listy rankingowe biznes planów po ocenie merytorycznej:
Zbiorcza lista rankingowa biznes planów - plik do pobrania
Lista rankingowa osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa osoby niepracujące - plik do pobrania
PROCEDURA ODWOŁAWCZA
Pragniemy przypomnieć, iż zgodnie z Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie Pakiet na start Uczestnik projektu, którego biznes plan został odrzucony na etapie oceny merytorycznej
(oceniony negatywnie lub oceniony pozytywnie, ale nie rekomendowany do dofinansowania) ma możliwość złożenia wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu.
Wzór wniosku o ponowne rozpatrzenie biznes planu - plik do pobrania
Procedura odwoławcza od oceny biznes planów szczegółowo opisana jest w § 13 Regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu Pakiet na start.
Wnioski o ponowną ocenę biznes planu można składać w terminie
do 08-10-2020 r., do godziny 15:00 (decyduje data wpływu), osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres:
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
ul. Chopina 18 ; 39-300 Mielec
OCENY BIZNES PLANÓW
Informujemy, że Wstępne listy rankingowe zostaną zamieszczone w poniedziałek 05-10-2020 roku.
INFORMACJA O ZAKOŃCZONEJ OCENIE FORMALNEJ BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU PAKIET NA START
Niniejszym przedstawiamy wyniki oceny formalnej złożonych przez Uczestników Projektu Pakiet na start biznesplanów.
Lista zbiorcza z oceny formalnej złożonych biznesplanów - plik do pobrania
Łącznie po ocenie formalnej do oceny merytorycznej zostało przekazanych 39 szt. biznes planów.
Wstępna lista biznes planów rekomendowanych do przyznania wsparcia finansowego (dotacji inwestycyjnej) oraz finansowego wsparcia pomostowego zostanie zamieszczona w godzinach popołudniowych w dniu
02-10-2020 r.
WYNIK POSTĘPOWANIA - ZP/ZPD/7/2020
Wynik postępowania: Przeprowadzenie oceny merytorycznej maksymalnie 40 biznes planów oraz ocenę maksymalnie 5 biznes planów w ramach procedury odwoławczej Uczestników Projektu "Pakiet na start" realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Osi Priorytetowej VII, Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zawiadomienie o wyborze oferty - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - POSTĘPOWANIE ZP/ZPD/7/2020
W związku z realizacją projektu pn. „Pakiet na start” Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A. zaprasza do składania ofert na Przeprowadzenie oceny merytorycznej maksymalnie 40 biznes planów oraz ocenę maksymalnie 5 biznes planów w ramach procedury odwoławczej Uczestników Projektu „Pakiet na start” realizowanego przez Agencję Rozwoju Regionalnego MARR S.A. w ramach Osi Priorytetowej VII, Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ofertę należy złożyć w terminie
do dnia 16 września 2020r. do godz. 9:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
Załączniki - plik do pobrania
INTERPRETACJA WUP DOT. SZACUNKOWEGO BUDŻETU PRZEDSIĘWZIĘCIA
Poniżej zamieszczamy uzyskaną interpretację Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie dla projektu „Pakiet na start”.
INTERPRETACJA WUP - plik do pobrania
HARMONOGRAM
Poniżej zamieszczamy harmonogram uczestnictwa w projekcie pt. „Pakiet na start”.
Harmonogram - plik do pobrania
TERMIN SKŁADANIA BIZNES PLANÓW W RAMACH PROJEKTU „PAKIET NA START”
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. informuje, iż termin składania biznes planów w ramach projektu „Pakiet na start” został wyznaczony w dniach
31 sierpnia-11 września 2020 r.
Biznes plany należy składać osobiście w Biurze Projektu (Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, pokój nr 2), w godzinach od 7:30 do 15:30 lub za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec. W przypadku złożenia biznes planu za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data wpływu biznes planu do MARR S.A.
1. Wymagania formalne dotyczące przygotowywania i składania biznes planów:
Biznes plan powinien być przygotowany na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w ramach projektu "Pakiet na start",
2. Biznes plan powinien być
dwustronnym wydrukiem jego elektronicznej wersji,
3. Biznes plan powinien być napisany w języku polskim,
4. Wszystkie pola biznes planu powinny być wypełnione. W miejsce pól, które nie mają zastosowania, należy wpisać
„nie dotyczy”, a polach liczbowych należy wpisać
wartość „0”,
5. Biznes plan wraz załącznikami powinien być złożony w
dwóch egzemplarzach,
6. Biznes plan powinien być parafowany na każdej stronie oraz podpisany czytelnie w wyznaczonych miejscach –
niebieskim nieścieralnym długopisem,
7. Do biznes planu powinny zostać dołączone wszystkie załączniki wymienione na końcu biznes planu:
· Oświadczenie o wysokości otrzymanej pomocy de minimis stanowiącym załącznik nr 4 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
· Kopie zaświadczeń o wysokości otrzymanej pomocy de minimis - jeśli dotyczy
· Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1543) - stanowiącym załącznik nr 5 do regulaminu przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości
· Dokument upoważniający uczestnika projektu do rejestracji działalności gospodarczej pod adresem wskazanym w biznes planie jako główne miejsce wykonywania działalności gospodarczej
· Dokumenty uzasadniające ceny maszyn, urządzeń, oprogramowania, towarów, prac remontowych planowanych do sfinansowania ze środków dotacji inwestycyjnej (np. oferty, wydruki ze stron internetowych, faktury pro forma, kosztorys prac remontowych)
· Elektroniczna wersja biznes planu na nośniku CD/DVD (plik w formacie doc lub docx)
· Inne dokumenty np. potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie, nawiązane porozumienia o współpracy, listy intencyjne, portfolio itp.,
8. Załączniki będące kopiami dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uczestnika projektu (stwierdzenie ”potwierdzam za zgodność z oryginałem” wraz datą i podpisem uczestnika projektu),
9. Biznes plan wraz z załącznikami powinien być trwale spięty (preferowany skoroszyt z perforacją umożliwiający wpięcie do segregatora).
SZKOLENIE ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Termin szkolenia: 24-28 sierpnia 2020 r., godz. 8:00-16:00
Miejsce: ul. K. Jagiellończyka 13/2, 39-300 Mielec
Poniżej przedstawiamy szczegółowy podział uczestników na grupy szkoleniowe.
Grupy Szkoleniowy I, II, III - plik do pobrania
Jednocześnie informujemy, iż materiały szkoleniowe – skrypty, są już dostępne i możliwe do pobrania.
Materiały szkoleniowe grupa I - plik do pobrania
Materiały szkoleniowe grupa II - plik do pobrania
Materiały szkoleniowe grupa III - plik do pobrania
INFORMACJA DLA OSÓB ZAKWALIFIKOWANYCH DO UDZIAŁU W PROJEKCIE „ PAKIET NA START” - TERMIN SZKOLENIA
Uprzejmie informujemy, iż szkolenia „ABC przedsiębiorczości” z zakresu rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz sporządzania biznes planów ramach projektu „Pakiet na start” będą realizowane w terminie:
24-28 sierpnia 2020 r. w Mielcu ul. Kazimierza Jagiellończyka 13/2 (Niepubliczna Szkoła Podstawowa), w godz. 8.00-16.00..
Przypominamy, iż uczestnictwo w powyższym szkoleniu jest obowiązkowe, aby móc ubiegać się o przewidziane w projekcie wsparcie finansowe (dotacja inwestycyjna i wsparcie pomostowe) na założenie działalności gospodarczej.
Załączniki - plik do pobrania
WYNIKI REKRUTACJI DO PROJEKTU - LISTY RANKINGOWE
Poniżej przedstawiamy listy osób zakwalifikowanych do projektu oraz listy rezerwowe.
Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z zapisami Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie od wyników rekrutacji
nie przysługuje odwołanie.
Listy rankingowe:
Lista rankingowa kobiety - osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rezerwowa kobiety - osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa mężczyźni - osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rezerwowa mężczyźni - osoby pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa kobiety - osoby nie pracujące - plik do pobrania
Lista rezerwowa kobiety - osoby nie pracujące - plik do pobrania
Lista rankingowa mężczyźni – osoby nie pracujące - plik do pobrania
Lista rezerwowa mężczyźni - osoby nie pracujące - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - POSTĘPOWANIE ZP/ZPD/6/2020
W związku z realizacją projektu pn. „Pakiet na start” Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A. zaprasza do składania ofert na Przeprowadzenie szkolenia „ABC Przedsiębiorczości”
dla 40 Uczestników Projektu „Pakiet na start” .
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia
14 sierpnia 2020r. do godz. 9:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
Załączniki - plik do pobrania
ZAPYTANIE OFERTOWE - POSTĘPOWANIE ZP/ZPD/5/2020
W związku z realizacją projektu pn. „Pakiet na start” Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec zaprasza do składania ofert na wybór wykonawcy usługi
polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i podaniu posiłków (usługa cateringowa) dla 40 uczestników szkoleń w ramach projektu pt. „Pakiet na start”
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia
13 sierpnia 2020r. do godz. 9:00 w formie pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Zapytanie ofertowe - plik do pobrania
Załączniki - plik do pobrania
ROZMOWA Z DORADCĄ ZAWODOWYM
Informujemy, że rozmowy z Doradcą Zawodowym w ramach II etapu rekrutacji do projektu „Pakiet na start” będą prowadzone w Mielcu – ul. Wojska Polskiego 9, w budynku Inkubatora Nowych Technologii IN-TECHI – na parterze w pokoju kreatywnym.
Na spotkanie z Doradcą Zawodowym prosimy zabrać dokument tożsamości oraz z uwagi na zagrożenie COVID19 własny długopis, środki ochrony osobistej – maseczki, rękawiczki.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy harmonogram rozmów.
Harmonogram - plik do pobrania
WYNIKI I ETAPU REKRUTACJI DO PROJEKTU „PAKIET NA START”
Niniejszym przedstawiamy wyniki I etapu rekrutacji - oceny formalno-merytorycznej do projektu „Pakiet na start”.
Lista formularzy ocenionych negatywnie, listy osób zakwalifikowanych, listy rezerwowe z podziałem na Kobiety i Mężczyzn, osoby pracujące i pozostające bez zatrudnienia znajdują się poniżej.
Termin rozmowy z doradcami zawodowymi oraz szczegółowy harmonogram rozmów zamieścimy w najbliższym czasie na podstronie internetowej projektu.
Z osobami zakwalifikowanymi do II etapu – na rozmowę z doradcą zawodowym, będziemy kontaktować się e-mailowo lub telefonicznie celem poinformowania i potwierdzenia godziny spotkania.
Lista rankingowa - Kobiety os. pracujące - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pracujące - lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pozostające bez pracy - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Lista rankingowa - Kobiety os. pozostające bez pracy – lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista rankingowa – Mężczyźni os. pracujące - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Lista rankingowa – Mężczyźni os. pracujące – lista rezerwowa - plik do pobrania
Mężczyźni os. pozostające bez pracy - zakwalifikowane do II etapu - plik do pobrania
Mężczyźni os. pozostające bez pracy – lista rezerwowa - plik do pobrania
Lista Formularzy – ocenionych negatywnie/rezygnacji/wycofanych - plik do pobrania
"PAKIET NA START" - TERMIN PUBLIKACJI LIST
Informujemy, że listy osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji (na spotkanie z Doradcą Zawodowym) oraz listy osób znajdujących się na listach rezerwowych zostaną zamieszczone na podstronie projektu „Pakiet na start”:
www.marr.com.pl/Pakiet_2.html, w dniu
20 lipca 2020r. (poniedziałek)
do godz. 16:00.
INTERPRETACJA DOTYCZĄCA OSÓB FIGURUJĄCYCH W KRS
W zawiązku z pojawiającymi się wątpliwościami związanymi z możliwością ubiegania się o udział w projekcie osób, które widnieją w KRS - Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. wystąpiła o interpretację. Poniżej przedstawiamy oficjalne stanowisko w tej kwestii.
Przesłane pytanie: „Czy osoba, która jest pracująca (czyli spełnia warunki rekrutacji), a jednocześnie widnieje w KRS jako członek zarządu sp. z o.o. (niekoniecznie aktywnie w zarządzie działa, po prostu widnieje) może uczestniczyć w projekcie w ramach Działania 7.3. ?”
Odpowiedź: „W odniesieniu do zapytania dotyczącego udziału w projekcie osoby figurującej w KRS jako członek organu spółki należy stwierdzić, że zgodnie z zapisami w/w Wytycznych uczestnikiem projektu nie może być osoba, która
„posiadała wpis do CEIDG, była zarejestrowana jako przedsiębiorca w KRS lub prowadziła działalność gospodarczą na podstawie odrębnych przepisów w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu”. Opierając się na powyższym zapisie, jeśli osoba była ujęta w KRS jako członek organu spółki lub też była wskazana jako członek w ciągu 12 miesięcy poprzedzających dzień przystąpienia do projektu, w opinii tut. Departamentu nie może ubiegać się o dotację na rozpoczęcie działalności gospodarczej.”
OCENA FORMULARZY REKRUTACYJNYCH
Uprzejmie informujemy, iż ocena złożonych w ramach naboru do projektu „Pakiet na start” Formularzy Rekrutacyjnych zostaje przedłużona do
17 lipca 2020 roku. Po zakończeniu oceny zostaną zamieszczone Listy rankingowe osób zakwalifikowanych do II etapu – rozmów z doradcą zawodowym.
ROZPOCZĘCIE REKRUTACJI DO PROJEKTU "PAKIET NA START”
Uprzejmie informujemy, iż z dniem 25-05-2020 r Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. rozpoczyna rekrutację do projektu "Pakiet na start".
Rekrutacja do projektu będzie prowadzona przez 10 dni roboczych w dniach 25-05-2020 do 05-06-2020.
Informujemy, iż w aktualnym naborze dokumenty zgłoszeniowe będą przyjmowane tylko i wyłącznie drogą elektroniczną (podpisane i zeskanowane dokumenty – zgodne z § 5 Regulaminu rekrutacji uczestników i udziału w projekcie) na adres marr@marr.com.pl oraz pocztą tradycyjną na adres ARR MARR S.A. –Ul. Chopina 18, 39-300 Mielec.
Potwierdzenie złożonych dokumentów będzie wysyłana wyłącznie elektronicznie na podany w dokumentach rekrutacyjnych adres e-mailowy.
Szczegółowych informacji nt. projektu udziela Zespół Projektowy:
Monika Klimczak
tel. 797 600 306
e-mail: monika_klimczak@marr.com.pl
Kinga Sołek
tel. 797 600 324
e-mail: kinga_solek@marr.com.pl
Ewelina Bik
tel. 797 600 316
e-mail: ewelina_bik@marr.com.pl
Rekrutacja uczestników projektu będzie składała się z następujących etapów:
1. Etap I - Ocena dokumentacji rekrutacyjnej (Formularzy Rekrutacyjnych z załącznikami) składanej przez Kandydatów
2. Etap II - Rozmowa z doradcą zawodowym oraz test badający predyspozycje przedsiębiorcze Kandydata
Do projektu zostanie zakwalifikowanych w dwóch edycjach 80 osób w tym 42 Kobiety i 38 Mężczyzn.
UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY.
Wszystkie dokumenty rekrutacyjne są dostępne na podstronie projektu.
DOKUMENTY REKRUTACYJNE
Informujemy, iż w dniu 05-05-2020 r. udostępnione zostały dokumenty związane z udziałem w projekcie, realizowanym przez MARR S.A. w ramach Działania 7.3 Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Zachęcamy Państwa do zapoznania się z pełną dokumentacją, zwłaszcza z regulaminami, które stanowią podstawę niniejszego projektu.