• Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
  • NOWOŚĆ! BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH

marr

  • Aktualności
  • Pożyczki
  • Inkubator
    • In-TECH
    • MInP
    • Kontakt
      • Kontakt
  • Doradztwo
    • USŁUGI PROINNOWACYJNE
      • Informacje ogólne
  • Projekty
    • NOWOCZESNE KOMPETENCJE W SUBREGIONIE TARNOBRZESKIM
      • AKTUALNOŚCI
    • AKADEMIA KOMPETENCJI MENADŻERA
      • AKTUALNOŚCI
      • Dokumenty do pobrania
      • Dodatkowe informacje
    • PAKIET NA START DLA MŁODYCH 2
      • AKTUALNOŚCI
      • Dokumenty do pobrania
      • Zapytania ofertowe
    • START IN PODKARPACKIE
  • Zakończone Projekty
    • SAMOZATRUDNIENIE
    • SUPERWOMEN
    • BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH
    • PAKIET NA START
    • PAKIET NA START DLA MŁODYCH
    • SCALE UP
    • 5.1 PO IG
      • O Projekcie
      • Konsorcjum
      • Oferta
      • Kontakt
      • Archiwum

POLITYKA JAKOŚCI
Agencji Rozwoju Regionalnego „MARR”S.A w Mielcu

Aby umocnić swoją pozycję na rynku instytucji okołobiznesowych, realizujemy politykę jakości której celem jest zaspokojenie wymagań i oczekiwań klientów.
Naszym głównym zadaniem jest zapewnienie klientom kompleksowych i terminowo wykonanych usług: informacyjnych, szkoleniowych ,doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, finansowych (udzielanie pożyczek), o wysokiej jakości użytkowej z uwzględnieniem kontekstu organizacji.

Politykę jakości będziemy realizować poprzez:
• przyjęcie odpowiedzialności kierownictwa za zarządzanie polityką jakości usług
• zrozumienie przez wszystkich pracowników znaczenia polityki jakości do kształtowania wizerunki firmy
• przyjęcie odpowiedzialności przez każdego pracownika za stosowanie polityki jakości
• inspirowanie personelu współpracującego do podejmowania świadczenia usług odpowiadających standardom MARR
• systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez wszystkich pracowników
• ciągłe doskonalenie oferowanych usług oraz i ich dywersyfikację
• zobowiązanie do spełnienia mających zastosowanie wymagań

Gwarancją osiągnięcia wyznaczonych celów jest realizacja Polityki Jakościowej Kierownictwa Agencji Rozwoju Regionalnego MARR S.A. oraz zobowiązań z niej wynikających przez każdego pracownika, jego zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialność za jej poziom zgodny z oczekiwaniami klienta.
Pełną realizację POLITYKI JAKOŚCI zapewnia funkcjonujący w Agencji System Jakości, który spełnia wymagania normy PN –EN ISO 9001:2015

© 2012 | Privacy Policy