Aby umocnić swoją pozycję na rynku instytucji okołobiznesowych, realizujemy politykę jakości której celem jest zaspokojenie wymagań i oczekiwań klientów.
Naszym głównym zadaniem jest zapewnienie klientom kompleksowych i terminowo wykonanych usług: informacyjnych, szkoleniowych ,doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, finansowych (udzielanie pożyczek), o wysokiej jakości użytkowej z uwzględnieniem kontekstu organizacji.
Politykę jakości będziemy realizować poprzez:
- przyjęcie odpowiedzialności kierownictwa za zarządzanie polityką jakości usług
- zrozumienie przez wszystkich pracowników znaczenia polityki jakości do kształtowania wizerunki firmy
- przyjęcie odpowiedzialności przez każdego pracownika za stosowanie polityki jakości
- inspirowanie personelu współpracującego do podejmowania świadczenia usług odpowiadających standardom MARR
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez wszystkich pracowników
- ciągłe doskonalenie oferowanych usług oraz i ich dywersyfikację
- zobowiązanie do spełnienia mających zastosowanie wymagań
Gwarancją osiągnięcia wyznaczonych celów jest realizacja Polityki Jakościowej Kierownictwa Agencji Rozwoju Regionalnego MARR S.A. oraz zobowiązań z niej wynikających przez każdego pracownika, jego zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz odpowiedzialność za jej poziom zgodny z oczekiwaniami klienta.
Pełną realizację POLITYKI JAKOŚCI zapewnia funkcjonujący w Agencji System Jakości, który spełnia wymagania normy PN –EN ISO 9001:2015